2009. október 19., hétfő


2 megjegyzés:

  1. Amikor kicsiben megláttam az önarcképedet, első asszociációm a halottak voltak... feketeség, fehér nem emberi bőrszín...rémisztő volt, mert belőled jött...aztán rákattintottam és megláttam nagyban...igazából semmi se változott csak megakadtak a szemeim a feliratokon amik kicsit megnyugtattak...mert valahogy úgy éreztem hogy van még remény...és a harcra fel talán azt jelentheti, hogy megvívsz azokkal a problémákkal amik jönnek ...
    megnéztem a kalóz jelentését ...egy két dolgot írok a fogalmáról: többnyire félszemű, elvadult, harcra kész férfiak hajóikon fekete zászlóval...tengeri rablók...habár rossz tulajdonságokkal vannak felruházva itt a képeden mégis jót jelent számomra, hiszen a negatív hatások ellen fogsz harcolni...
    Furcsa, mert a kalózok férfiak...bajszot meg szakállat is rajzoltál, ami a férfiasság szimbóluma, de viszont a másik képen, mintha egy boszorkányt, nőt látnék(bár ebben nem vagyok biztos), de a szem körüli rajzok belenyúlások olyan finom vékonyak és a szemeid is olyan szépek, hogy nőre emlékeztetnek...ha egészben nézem a képed akkor egy boszorkányt látok...
    Az e fölött lévő írás nagyon érdekes, tulajdonképpen nem is nagyon értem: Semmi sem ehetetlen vagyis MINDEN EHETŐ. Először nehéz volt rájönnöm, hogy mit is jelent valójában, mert negatív szó tagad egy negatív szót amiből lesz egy pozitív...vagyis milyen szempontból pozitív, hogy minden ehető...ellentétre épül...szóval először azt hittem hogy semmi sem ehető...össze zavart...
    a másik dolog meg, hogy egyből asszociáltam, a semmi sem lehetetlenre csak még se tudtam elszakadni attól, hogy nem az van odaírva...kettős jelentése van, de mégis nagyon különböző a tartalma...
    A stb. a sarokban ...tovább képzelem, hogy mi lehet utána... mit jelent ez a stb?...valószínüleg sok Zsófi folytatódik tovább több önarcképben és mindegyik felett van egy írás amit érezel...ehhez talán az 1. szám is segít (bal oldalon lent), bár furcsamód a kettes képedhez nincs oda írva a 2-es szám...így akkor most az a szám mit jelent???hogy ez az 1-es kép az egész?nincs tovább?
    fontos hogy több személyiségről van szó a képeden: az egyik harcolni akar a másik mindent megenni...egymást oltják ki?...a kalóz harcolni szeretne a falánk étvággyal szemben az evés meg megakarja enni a kalózt...?
    Ami még nagyon feltűnt az az, hogy minkettő arcképeden megjelenik a a smile ami sms-ben és számítógépen elterjedt mosolygós fejecske, áll két szemből és egy mosolygós szájból---->:)...elég kicsi de jelképes...
    Az egyik a kalóz fél szemében van, ami el van takarva...ez számomra azt jelenti, hogy megpróbálod vidáman, mosolygósan látni a világot vagy ezt az oldaladat mutatni a világ felé...
    A másik képen pedig a szádon van rajta, ami szintén erre utal ...kivülről próbálod adni, hogy minden jó, de belülről tombolsz, ezt a fekete firka körülötted jól mutatja...
    Arra is gondoltam, hogy mivel teljesen le van zárva a szád, ezért nem akarod hogy bármi kimenjen, amit nem értek mert a kifelé az fontos hogy kimenjen kieresszük a rosszat...de azt is jelentheti, hogy nem akarod hogy bejöjjön a hatás...bár a szájunkon inkább kiengedünk hangokat, szavakat, mondatokat...de az ételt az ennivalót meg bevisszük...ami utalhat az ehetetlenre...ellentééétek...mindenhol!

    VálaszTörlés
  2. A „smile” a szemfedőn nekem azt jelenti, hogy az egyik szemem sír, a másik, amelyik mosolyogna vak.
    Az 1. szám csak az egyértelműség kedvéért, amit írtál is, a Zsófik sora folytatódhatna és a majdnem szimmetria miatt került a sarokba.
    Meg a felirat miatt is, azt tekintem mostani önmagam alapjának, mikor fel bírtam fogni, hogy nincs értelme feladni sem, hát akkor játszunk ilyet, Harcra fel, kalózosdi.
    A másik képen a mondat, Semmi sem ehetetlen, valóban abból jött, hogy semmi sem lehetetlen. Sokszor gondolom ezt, de mindig rájövök, hogy mennyi korlátom van, és a felkiáltás csak szómágia. Így letöröltem az L betűt és a jelentés annyiban változott bennem, hogy le kell nyelnem, hogy nem vagyok tökéletes, szükséges megtanulni örülni, és elfogadni, hogy tényleg van jó az életben, annak ellenére, hogy szeretek valami sötét sarokban bujkálni és elszomorodni. Ezekre a „negatívumokra” utal a fekete vonalkáosz.
    STB., azért nincs 2-es, mert ez csak a pillanatnyi állapot, vagy megközelítés, meg mert nem nézett volna ki jól.

    Igazából pedig, az egésznek a gagyi hangulatával, a szar minőségű fotó, a paint-os firkálások, élettelen színek, elbaszott dark-os beütés stb., szerettem volna elviccelni a dolgot, kigúnyolni magamban, azt a tehetetlen szenvelgő valakit, aki vagyok, és érzékeltetni, hogy nem veszem komolyan magam, és ez az egész is, amit idáig leírtam nevetséges.
    Én tényleg csalok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.