2009. október 24., szombat

2 megjegyzés:

  1. zsófi:
    te ugye a "Nem hiszek benne" vagy?
    kérdezhetek?
    zsuzsi:
    nem...
    mármint nem abba vagyok
    zsófi:
    a nagybetü miatt gondoltam
    akkor pláne nem értem a nagybetüt
    zsuzsi:
    mert most tudtam meg hogynagy betűvel írtam:D
    zsófi
    nebassz
    zsuzsi:
    de bassz a kutyafáját ajajj
    zsófi:
    kérdezhetek még?
    ezek különböző emberek asszociácioi?
    zsuzsi:
    igen
    kkülönbözőek
    zsófi:
    és el is beszélgettél velük? vagy direkt csak ennyit akartál ?
    mármint kiirni abbol amit gondolnak
    zsuzsi:
    igen
    van akivel beszélgettem
    álatlában elkezdték maguktól írni hogy mit gondolnak
    és akkor kérdeztem hogy ezt össze tudná nekem foglalni max 5 szóban
    zsófi:
    és miért max 5?
    zsuzsi:
    de sajnos nem személyesen beszéltem velük
    zsófi:
    ja értem
    te amugy benne vagy?
    zsuzsi:
    igen
    zsófi:
    és mejik?
    zsuzsi:
    sokan ugyan azt mondták
    a nincs
    zsófi:
    az az igazság hogy kiváncsivá tett, máérmit azért mert csak ijen összefoglaló,
    tök jo ötlet amugy, nekem is eszembe jutott mikor elkezdtem gondolkodni a tulvilágrol hogy érdekews lenne öszegyüjteni hogy miket gondolnak az emberek erröl
    zsuzsi:
    tényleg?
    ez érdekes...
    nekem az volt a fura hogy senkisem mondott m,enytt vagy poklot
    zsófi:
    ja csak én valami riportszerüségen gondolkodtam és rájöttem hogy egy hét alat nem tudom megcsinálni, és angolul se tudok anyira
    zsuzsi:
    először csak az én véleményemet szerettem volna megcsinálni de túl kevésnek gonsoltam...így elindultam ezen a szálon
    de még sok mindekit meg kérdeztem volna szívesen...
    vagyis még két embert biztosan
    zsófi:
    de szerinted nem kevés ez? amenyiit leirtál belöle
    zsuzsi:
    és sokan azt mondták nincs
    nem hiszek benne
    zsófi:
    ó a világ elveszette a hitét:D
    és te tudod hogy miért nem hiszel benne?
    zsuzsi:
    nem, ők foglalták össze ennyire...és szerintem elég ahhoz hogy ha elolvassa egy ember asszociáljon a túlvilágra...meg szerintem el lehet indulni ezekből a gondolatokból
    zsófi:
    és miért fekete-fehér kockák?
    zsuzsi:
    akkor már mindent elmondok
    amit tudni kell erről
    zsófi:
    pozitiv negativ hozáállás
    zsuzsi:
    tudod te:D
    zsófi:
    igen tudom
    zsuzsi:
    akkor jó:)

    VálaszTörlés
  2. bemásoljuk ezt?
    zsuzsi:
    ha szeretnéd...
    de akkor nyugodtan kérdezz még ha nem stimmel valami
    zsófi:
    azt kérdezed hogy közelebb kerültem e a tulvilág témájához azáltal hogy megirtaqm a történetet ugye?
    zsuzsi:
    igen
    zsófi:
    igen
    és te?
    zsuzsi:
    nem
    zsófi:
    és a történetem által:P?
    miért nem hiszel benne?
    zsuzsi:
    :D...azáltal sokkal inkább
    3 válasz tetszik a konckáim közül
    a nincs, nem hiszek benne, és a jó lenne ha lenne
    talán azért nem hiszek benne mert tudatosan felfogom hogy leáll a szervezetem és hogy minden működésem a lelkem meg gondolataim azok az agyam általl működnek
    és ha a testem meg hal akkor az is vele együt vész el
    eggyébként ahogy így kutatgattam meg ilyenek arra jöttem rá hogy lehet az történik az emberrel amiben hisz ez egy érdekes felfogás
    ahogy itt olvasgattam a kockáimat ...simán megtörténhetne
    azt is éreztem hogy egy két ember nem gondolja azt komolyan mint amit mond...
    zsófi:
    igen ezen én is gondolkodtam már
    mármint ugy érted hogy nem gondolt bele abba amit mond?
    zsuzsi:
    ilyesmi
    zsófi:
    egyébként zavar egy kicsit valami
    hogy ojan egyszerü az egész, de persze el lehet gondolkodni a különböző aszociáciokon, de kevés
    mondjuk attol is függ hogy mi volt a célja
    mert érdekel egyrészt hogy mi van még ezek mögött, meg hogy te mire jutottál, amikor összegyüjtötted
    zsuzsi:
    én nem akartam, bonyolultat...mitől jobb a bonyolult??nem akartam bele menni semmibe...és ugyan olyan letisztultat szerettem volna mint a "nincs" gondolata...te többet szeretnél annál ami van?miért?
    zsófi:
    mert nem mond ujat
    de lehet hogy nem is kell
    zsuzsi:
    mi enm mond újat?
    amik le vannak írva?
    zsófi:
    igen
    zsuzsi:
    ez oylan mintha te is kitalálhattad volna ezeket?
    zsófi:
    igen meg te is meg mindenki
    zsuzsi:
    de én nem találhattam volna ki mert úgy gondolom hogy nincs
    persze amiket gondoltam azokat leírhattam volna, de annak semmi értelme
    zsófi:
    de öröktöl fogva tudod hogy nincs?
    zsuzsi:
    lehet
    zsófi:
    mért nincs értelme annak amit te gondoltál? mi az, engem érdekelne
    zsuzsi:
    azért, mert már mostanra úgy gondolom hogy niincsen túlvilág
    és hiába írom le azt amit egyszer gondoltam ha már nem úgy gondolom ...és nem azt akartam össze gyűjteni hogy én hogy gondolom
    hanem azt amit más gondol
    persze az én véleményem is benne van
    egyébként azért szar volt belegondolni hogy ezek mind nem léteznek
    meg olyan rossznak tűnt
    nyilvánosságra hozni hogy nincs olyan mintha ezek után
    nem változtathatnám meg a véleményem
    zsófi:
    ez nem igy van szerintem, minden mindig változik lehet máshogy érezni
    zsuzsi:
    olyan stabilan gondolom így
    a te kis történeted azért jó mert az élettel össze függ
    szóval te azt mondod hogy csak van értelme annak hogy élünk
    zsófi:
    attól még hogy nincs fojtatás van értelme az életnek vagy nem?
    zsuzsi:
    szerintem van
    vagyis attól függ hogy mit adok a világnakk...
    hogy életet létrehozzak mindeféleképpen van értelme
    mert ugye mi tudunk
    zsófi:
    minden élö tud
    zsuzsi:
    akkor van értelme minden élőnek
    zsófi:
    a szaporodás az élet értelme?
    zsuzsi:
    az élet adás is lehet

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.