2009. december 6., vasárnap

4 megjegyzés:

  1. Nagyon meglepődtem mikor megláttam a képed, azért mert ez az őrület téma pont egy belülről jövő érzés és te ezekre figyelni szoktál.
    Szóval nagyon örülök ennek a képednek és érdekelne is majd, hogy miért pont ezt csináltad.
    Szóval nekem a pénz hatalmáról szól.
    Mindegyik képen megjelenik a pénz mint uralkodó tárgy, ahogy az életben is.
    Behódolnak neki az emberek. Már istenként tisztelik a pénzt,ezzel alszanak, erről álmodnak, ami egy ŐRÜLET. Ha belegondolunk, e körül forog az egész életünk, ezért gürizünk nap, mint nap, ez teszi ki az életünk 90%-át, a 10% a gyerekkor, ami már kezd eltűnni.

    Minden pénzért kapható, a szemüveg, a wc papír, a kaja, ha meg nincs pénzed ezeket nem kapod meg. Így nem tartozol a rendszerbe, viszont ezért meg elpusztulsz.
    A pénzért bármit - a mai világ mottója, legyen az élet vagy halál. A bűnözések nagy része emiatt van, a testüket ezért árulják a lányok, érdek házasságok, árulások, háborúk, atombombák és még sorolhatnám...
    Valamelyik nap azon gondolkoztam, hogy vajon meg lehetne e venni Magyarországot!?
    Arra jutottam, hogy persze, hogy meg lehet. Mit nem lehet pénzért megvenni? érzelmeket?...szeretet? bármikor.
    A maszturbálós kép tetszik a legjobban, az élvezetekről szól, hogy az emberek mennyire élvezik ha van pénzük, és szinte elélveznek a pénz látványától érzetétől.
    Az utolsó képen csak simán elégeted a papírt mert ugye ez csak egy papír darab, szerintem ez az amit nem tudna megtenni egy ember se.
    Ezen a képen lerombolod mindezt a rendszert, ideát. NE URALJA EZ A MAI VILÁGOT!!!Nyissuk fel az emberek szemét, hogy mennyire e körül forog a világ, de én úgy hiszem ezzel tisztába vannak, csak nem tudnak ez ellen mit tenni, mert akkora hatalma van, hogy nem lehet ellene szegülni.
    Rossz irányba haladunk és ha ez így folytatódik akkor még a végén eladjuk, eláruljuk a saját Földünket.

    Vannak egyébként még olyan kultúrák, akiknél nem a pénz dominál, hanem pl.: csere kereskedelem, azt adják oda amire nincs szükségük, de másnak kell, vagy egyszerűen ha vissza tekintünk az őskorban, ott nyoma se volt a pénznek, akkor meg miért alakult ki ez a rendszer? azt hiszem azért, mert már túl sokan vagyunk a földön és kell egy rendszer ami kordában tartja az embert, csak lehet, hogy ez pont hogy nem kordában tartja hanem felborítja.

    Fúúú annyira sok mindenről szól ez a kép, hogy Őrület...vagy is nem is sok mindenről csak a pénzről, de önmagában már a pénz egy túl nagy értékű, tartalmú tárgy a mai világba, ráadásul csak egy papír és egy fém kör...hogy lehet ekkora értéke ennek?

    VálaszTörlés
  2. ja, a MAMIS képet nem teljesen értem, talán lehet arról szól, hogy egész megszületésünktől felnőtt korunkig a szülők tartanak el minket. Ebből tudnék kiindulni, de kicsit megrekedtem.

    VálaszTörlés
  3. Szóval a pénz meg az őrület, azért ezt választottam ehhez a témához, mert amikor elgondolkodtam mit jelent tulajdonképpen az hogy őrület, valahogy úgy tudtam magamnak meghatérozni, hogy a világ olyan rendszerbe való beillesztése, ami elszakad a valóságtól, ám a megélő számára valóságosabb lesz annál. A mamis kép, azt gondoltam egyértelmű, nekem azt jelneti amikor a szülők, vagy a férj, mint a „reklámodban”, szoval valaki akit elméletileg szeretünk, egyet jelent a pénz szerzés lehetőségével. Nem azért látogatjuk meg a rokont mert érdekel, hanem mert tudjuk hogy kapunk valamit. Vagy a szeretet elbutult kifejeződése, amikor azt hiszi az ember, hogy ha pénzt költ a másikra, az elég. Pl. most aktuális, jön a karácsony, gondolom otthon is minden „vásárlásrabuzdítólázban” úszik. Szeretet ás érzelmeket nem lehet megvenni, ugye ezt te sem gondoltad komolyan? Azt akartam még mondani, hogy persze minden pénzbe kerül, de igazából a szemüveges és seggtörlős képnél nem erre gondoltam. Az elöbbinél az volt a fejemben, hogy sok pénzzel a zsebben, vagy inkább a számlán, a világ egy része láthatatlan, persze ugy tünhet inkább szabadságot ad, de szerintem eltakarja a valoságot, vagy szűrőként működhet. A wc-snél pedig, két dolog jutott eszembe, egyrészt, hogy ha valami miatt összedölne ez a rendszer, a pénz semmi, maximum a seggedet törölheted ki vele. Másrészt pedig amikor azt hallom, hogy milliomosok azt játszák, hogy egy nekik elrejtett aranyrögöt keresnek, egy mesterséges szigeten, az az érzésem, pont ugy pazarolják a rengeteg pénz nyujtotta lehetőséget, mintha a seggüket 20 fontossal törölnék. Naszóval, szerintem az, hogy ha a pénzt, vagy a rendszert hibáztatjuk azért ahogy alakul, és ezáltal hatalmat tulajdonítunk neki, tulajdonképpen ugyanolyanok vagyunk, mint akik azt hiszik mindent megvehetnek, mert a jelntősséget a rendszer milyenségére helyezzük, nem magunkra akik alakítják. Nem a pénzzel van a baj, hanem az emberrel, aki rosszul használja az eszközt.

    VálaszTörlés
  4. A mamis kép nem pont erre utalhatna...félre viszi a tartalmát, bár lehet annyira naív vagyok, meg annyira szeretem a mamit, hogy nem is gondolnék erre...de kicsit úgy érzem , hogy a gondolat meneted a kép mögött sokkal jobb és ütősebb, mint maga a fotód, amivel kifejezed.

    az érzelmek megvehetőségéről egyet értek, hiszen le is írtam, meg is válaszoltam, hogy bármikor meg lehet venni a szeretetet.


    Lehet jól használni ezt az eszközt?

    adakozás.másoknak adni az jó.nem?

    Persze, hogy az emberrel van a baj, hiszen ember nélkül a pénznek nem lenne ekkora hatalma. Ember nélkül aligha létezne ez eszköz, viszont a rendszer követeli meg, a rendszer építette ki, és ezért használja az ember.

    A pénz nem lenne működő képes az ember nélkül, az ember nem lenne működő képes a pénz nélkül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.