2009. december 14., hétfő

1 megjegyzés:

  1. 6 képet látunk ugyan abból a beállításból viszont mindegyik külön külön stílust képvisel. Arra emlékeztet , amiikor én kicsi voltam és kipróbáltam mindenféle stílust. Nem találtam akkoriban még mi lenne a legjobban hozzám illő. Voltam rocker, alter, jó kislányos, amit el tudsz képzelni, a magas sarkúval is próbálkoztam, de az még messze áll tőlem.
    Még arra is emlékeztet, (így hogy ketten vagytok a képen) hogy a variációk száma végtelen a stílusokkal kapcsolatban.Össze lehet mindegyik stílust párosítani, ha akarom.
    A gyerekkorral kezdődik a kép, visszahúzódó, nem magamutogató, ártatlan ruházat, mikor még nem maga az ember dönti el, hogy mit vegyen fel, hanem a szülő. Egyébként ebben a korban nem is érdekli a gyereket mi van rajta.A legszebb kor. Bár már ez se igaz, mert valamelyik nap találkoztam egy ismerősömmel, meg a gyerekével 1 éves körül van, és olyan divatosan volt felöltözve hogy majdnem beleszerettem, bőrkabátba volt és Nike cipőbe.Hihetetlen!!!Őrület!


    Annyira meghatározó az életben a stílusod, olyan embereket gyűjtesz magad köré amilyen a stílusod, olyan párt választasz magadnak aki közel áll a stílusodhoz. Ám amikor én rocker voltam, akkor mindenki azt mondta rám divat rocker vagyok, ami igaz is volt, manapság már minden stílus divat, a punkok is azért kezdenek el szakadtan öltözni és olyan zenét hallgatni, mert tetszik nekik a stílus. Ma már minden stílust el lehet adni. Legyen az punk, alter, diszkós... Bemegyek egy ruházati boltba és meglepődök, hogy milyen zene megy, egyikbe diszkós, másikba alteros, harmadikba nekem való, á itt meg is állok, hozzá tartozik a reklámhoz, csalogat hívogat, nyilván oda megyek be ahol tetszik a zene, mert akkor nekem való divatos ruhák vannak ott.
    Nekem a legjobban a második és a negyedik képen tetszel, jól áll. De ez is kérdéses...miben érzed jól magad?melyik stílusban a legjobb lenni?nyilván nem a csöcs kidobós kurvás stílusba. Bár nem feltétlen azért vannak a kurvák ilyen ruhákba mert tetszik nekik, ha nem mert ezekben a ruhákban láthatjuk a testükből a legtöbbet és így könnyebb eladni magukat. Persze sajnos vannak olyanok is akik komolyan gondolják!!

    A 3. képeden az iszlám nőkre emlékezetet. Ott a nőknek nincs semmibe bele szólásuk, testüket,arcukat el kell takarniuk, ott nincs divat, azt kell tenniük,hordaniuk amit a férfiak vesznek v. mondanak.Szomorú!

    A képeiden jól látni, hogy akármelyik stílust felvehetem ha akarom.
    Manapság a ruha teszi az embert, nem látják a fától az erdőt, mára már az számít hogy márkás cuccba vagy e, mert ha nem akkor "veszítesz értékeidből", most általánosítok. Szerencsére vannak kivételek, de a sok választék a boltban az iszonyú sok márka már túl nő rajtunk.
    Az a bajom, hogy a mai nők, divatosak akarnak lenni, hiszen a csapból is ez folyik, ma már azt is megírják a magazinok hogyan töröld ki divatosan a seggedet. A 10-12 éves kislányok érett nőknek látszanak, koravének, mert egyszerűen követik a divatot. Iszonyú divatosak. hova vezet így a világ?előbb vagy utóbb ennek következménye az hogy eltűnik a gyerekkor.
    Minden kornak meg van a maga stílusa, nekünk ez jutott!!!

    Az utolsó kép fantasztikus, annyira jó hogy ez van a végén, egy felszabadulás az egész divat alól, megtisztulás, azért gondolom, így mert háttal vagytok a képnek, hátat fordítotok az egésznek. Ha elölről fotóztad volna, teljesen megváltozna az jelentése, hiszen ma már a test is egy elég divatos darab.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.