2009. november 2., hétfő

3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem hogy az üzenet egyértelmű...öngyilkosság, a nem létezés, hogy meglásd mi van az élet túloldalán...kísért a halál....vagy kísért az élet?
    túl nagy az ára annak ha elveszed az életed...mert túl nagy döntés és többet nem térhetsz vissza az életbe(ki hogy gondolja, én így) ha egyszer úgy dötöttél...
    ez egy igazán nehéz, súlyos kísértés, amivel szinte nem lehet együtt élni és nehéz legyőzni, vagyis nem is lehet legyőzni, igazából azért nincs értelme ennek, mert egyszer muszájból úgyis megtudod milyen a másik oldal a nem élni...de akkor meg miért akarod megölni magad?miért kísért ez az érzés? menekülés?
    ugyan akkor az is eszembe jutott a képed kapcsán, hogy látványosan ki vagy sminkelve, ez utalhat arra is hogy fokozza a kilétet, magát ezt a súlyos kísértést, de más részt lehet hogy ugyan úgy ahogy a smink egy mű dolog ez az egész, egy áll kép...hogy ez csak látványos és kész...
    nem értem igazából a sminket...akkor sminkeljük ki magunkat ha egy állarc mögé szeretnénk bújni, vagy ha jelmezbe öltözünk...nem vagy önmagad a képen?lehet hogy egy belülről fakadó legmélyebb bugyrodból jön ez az valami, ami átveszi a hatlmat az egész testeden keresztül és mozgatja akaratodon kívül?!...lehet hogy ez maga a kísértés?
    viszont a tekinteted komoly...talán komolyan gondolhatod...
    miért a torkodhoz van szorítva egy kés?általában az öngyilkosságok pengével ereket felvágni, vonat elé ugrani, pisztollya fejbe lőni, gyógyszereket bevenni, általában az utóbbi meg az érfelvágás azt túléli az ember...Inkább az csak egy segély kiálltás...neked is segítség kell?(mert akkor segítek ahogy csak tudok)
    szóval azon gondolkodtam, hogy ez a torokhoz szorítás lehetne a gyilkosság is...nem feltétlen saját életed szeretnéd elvenni hanem más életét csak éppen te vagy kéznél...tombolsz,dühös vagy, de annyira hogy gyilkosságra lennél képes...persze ez csak egy másodlagos jelentés amin elindultam...tudom nem így van...de egy nagyon kicsit félre érthető...

    VálaszTörlés
  2. Szóval, látom nem úgy érted, ahogy én gondoltam.
    Nem menekülés, nem kíváncsiság, segítségre sincs szükségem, de azért kössz.
    Pusztítási vágy, többnyire magam felé irányulva, nem feltétlenül magamtól várva. Az sem annyira félreértés, ha gyilkosságra gondolsz.
    Azért sminkeltem, mert nem természetes ez az érzés, illetve az, de csak a sok rám rakodott indulat és düh miatt (bizonyára nem ez a jó módszer).
    Azért kés a nyaki ütőéren, mert ez drasztikus, kegyetlen, jó véres és szinte biztos, hogy halál a vége (ha jól tudom).

    VálaszTörlés
  3. Igen, egy kicsit félre értettem, de valszeg azért, mert nem nagyon jött át nekem ez a pusztítás a képen...magadat szeretnéd elpusztítani?akkor mégis csak öngyilkosságról beszélünk, csak nem úgy ahogy én értelmeztem?nem azért mert a halál kísért?hanem?még mindig nem teljesen értem a választ...pusztítani szeretnél és ez az érzés kísért?
    a cél a halál...de még se kísér?
    teljesen össze zavart a válaszod...lehet, hogy most nehezebb is megértenem, meg butának nézel...de szeretném tudni...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.