2009. november 8., vasárnap

(A kezdetek kezdetén, amikor az ember csupaszon, még ősi, vad sejtések közepette kíváncsisággal és félelemmel tekintett körül a földön, már megpecsételte sorsát.)


(Ima)


Gyere jégzajlás, óriás folyókból!

Dörög az ég. Ordíts, ordíts!

Sírunk a felhőkkel.


Póznákat lökdös a szél, pörgeti, kicsavarja,

harsogó, vad tánc, még, még, még!

Bőgve zúdul a víz, gépek sodródnak benne,

és, míg tonnaszám kap lángra a szemét,

tépett lelkem kacag!

Kacag ez elmúláson.


Érezni akarom!

Forró karmok, marjatok szürke valónkba!

Mutasd erődet!

Mi csak porszemek összetapadva sikítunk.

Mutasd erődet!


Rothadó betonbőrünk szorít,

kényelem, érdek, muszáj zakatol a süket ködben!

A három csepp vér, mi megmaradt igaznak,

gombnyomásra alvad meg?!

Tudattalan isteneink temploma helyén,

- mely belőlünk épülhetett volna-,

egy meggyalázott kripta.


Erdők! – az élet otthona – még most eresszétek ránk a vadat, ti lakjatok jól, belőlünk!

Ez ember: féreg!


Dörög az ég! Ordíts! Pusztíts!

Mert hazudtam,

sosem sírtunk a felhőkkel.

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!
    Nagyon szeretem.Hatásos.Hat rám.Csupasz vagyok.Ordítok.Nincs erőm.Jól laktam.Féreg vagyok.Rohadok.Megfolyt.Pusztítani.Nem megy.Nincs erőm.Erdők.Segíts.Pusztíts.Nem tud.Fáj.

    VálaszTörlés
  2. Természet mossa el a civilizációt, amit ember hozott létre.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.