2009. november 30., hétfő

2 megjegyzés:

  1. szexi és kívánatos, pont amilyennek lennie kell egy férfinak. Szomorú, de a nők tényleg ilyen férfiakra vágynak.
    Izmos, kocka has, gyönyörű lábak, szép kulcs csont, ökölbe szorított kéz a férfiasság kiemelkedő domborulatai és jelképei, persze egy kimaradt ami egy lényeges testrészt, de ezt gondolom miért...bele raktad volna a falloszt, ha lehetőséged lett volna rá?
    A világítás a testrészeknek a szépségét még jobban kiemeli és erősíti.
    Az ökölbe szorított kéz nagyon tetszik, mert az egy ilyen óvó motívumként jelenik meg, biztonság érzetet jelent számomra, ami megint csak a férfiasság jele.
    Nagyon dominál a test, de megjelenik az arc is, főleg a szemei tűnnek ki, szóval azt mondanám, hogy az is fontos, amit megnéz egy nő egy férfin, nem csak a test.
    A képek így, hogy szét vannak darabolva vezetik a szemet, első a kocka has, hiszen középen is van, ököl,lábak,hát,arc.
    A szét darabolás nem csak ezért érdekes, hanem azért is, mert ezzel báb szerűvé teszed a férfit, testrészekre bontod, mint egy babát, ezáltal annak is használhatod, úgy mond egy játékszernek, és mivel a test erősen dominál ezért itt férfi alatt nem is lelki társat, nem férjet hanem csak egy eszközt jelenít meg.
    Amit nem nagyon értek az egy kicsit az össze rakása a képeknek, kicsit zavaró a keze, amit nem teljesen tudtam értelmezni, de ahogy elmondtad úgy meg azért nem értem mert az összhatásba nem illik bele, megbontja. Ugyan ezt elmondhatnám a hátra és a két oldalsó vállakra, kulcscsontokra. Értem egyébként, hogy miért, de meg lehetett volna úgy is oldani, ahogy a többit csináltad meg.És miért a has előbb mint a hát?
    Az összhatása, viszont nagyon kellemes és ezzel az összeállítással ha "távolról" nézem(nem külön külön), akkor egy ember formát ölt, így emberként kezd el élni a sok testrészekből kirakott kép.

    VálaszTörlés
  2. Őszintén szólva, amikor ezeket a képeket csináltam, nem volt más szándékom, mint egy férfitestről, szép részleteket fényképezni. Nem tudom, hogyha lehetőségem lett volna rá akkor fotóztam-e volna a nemi szervét, ezek nem átgondolva keletkeztek, csak állítgattam a lámpát és fényképeztem, ami megtetszett, később ültem csak le, photoshopban eljátszani velük.
    Valószínűleg azért fura az összerakása, mert nem igazán gondolkodtam a különböző képek jelentésén, kivéve a hátasat, csak azt figyeltem, hogy formailag, nagyjából kiadjon egy emberalakot, és az motoszkált még bennem, hogy úgysem tudhatjuk teljesen milyen egy férfi, mert nőneműek vagyunk, és a szétdarabolás inkább erre emlékeztet. Az alak, ami lett, egyébként vicces, mint valami kigyúrt pózoló. Az a kéz meg, amit írtál, szerintem is kilóg a többi kép közül, de az én nézőpontomból inkább a hát van előbb és a szemes az első, mert felülről kezdem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.