2009. november 9., hétfő

2 megjegyzés:

  1. Felsorolások egy ruhán. A szavak civilizáció által létrehozott tárgyak.(hátulra is van írva vagy csak az elejére?)
    A Kata áll egy viszonylag civilizáció mentes helyen zokniban, és szemeit a kamerába vagy inkább a nézőre szegezi.
    Azt tudom leolvasni erről a képről, hogy magunkon hordozzuk a civilizáció tárgyait és nap mint nap érintkezünk velük(fel se tűnik már nekem). Kérdés, hogy jó e ez nekünk? Érzek egy kis negatív hangulatot a képen, talán abból következtetek erre, ahogy meg vannak fogalmazva a szavak. Túlságosan is szépen és érthetően vannak ráírva, annyira, hogy szinte már ironikusnak érzem.
    Furcsa, hogy leírtál szavakat, nagy fába vágtad a fejszéd, mert a felsorolásnak nincs vége, akármeddig lehetne gyűjteni a szavakat. Te úgy érzed, hogy leírtál mindent amit akartál?
    Mondanám, hogy ezek a szavak többnyire csak mai 21. századi tárgyak, de megakadt a szemem egy régebbin is, ami a rózsaablak, nem teljesen értem miért került rá. Olyasmire gondolok, hogy lehet a fejlődés miatt került bele vagy a giccs miatt, hogy ez is csak giccs, mint ahogy az összes tárgy ami le van írva, a civilizáció.
    Engem egyedül ezen a képen csak az zavar, hogy valóban ennyire könnyű lenne levenni magunkról ezeket a dolgokat, mint egy ruhadarabot?vagy ez csak egy vágy , hogy ledobhassuk magunkról?
    Várjunk csak, a téma a civilizáción kívül, de én erről nem is írtam a képed kapcsán. Lehet, hogy, aki belül van eljutott a civilizáción kívülre?de hát rajta van, akkor lesz ha ledobja magáról!

    VálaszTörlés
  2. Tulajdonképpen ennél a témánál nem tudtam egészen pontosan, hogy hogyan is fejezhetném ki amit gondolok, vagyis inkább érzek. De volt egy kép a fejemben, amit meg szerettem volna csinálni, az eredeti ötlet a körülmények miatt nem valósult meg, ez az alkalmazkodott verzió, de ezt tudod. Na, lényeg a lényeg, köszi hogy írtál róla, mert tényleg bajban voltam ezzel, és el is basztam, látszik is hogy nem stimmel valami, és most már tudom is mi.
    Amúgy persze, hogy nincsen vége a felsorolásnak, de szerintem ennyi bőven elég, sőt még túlzás is ahhoz, hogy tudni lehessen, mire gondolok. A rózsaablak nem azért került rá mert giccs, nekem amúgy tetszenek is, hanem mert az is a része. Nekem sajnos nem tűnt fel, hogy csak ez lóg ki a modern dolgok sorából, kellette volna még néhány, hogy érzékelhető legyen, hogy ez egy folyamat.
    Én sem hiszem, hogy olyan könnyű levenni, mint egy ruhát, valami másra gondoltam és nagyon nem azt fogalmaztam meg. Nem hiszem, hogy érdemes erről a képről beszélni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.